batılılaşma
- BEDİÜZZAMAN KÖŞESİ
Bir tesbit ve bir sual
Bediüzzaman Sultan Hamid Döneminde ilan edilen Meşrutiyetle ilgili telgrafla bilgilendirmeleri neden yalnız Şarktaki aşiretlere göndermiştir? Öncelikle bir şeyi iyi tespit…
Bediüzzaman Sultan Hamid Döneminde ilan edilen Meşrutiyetle ilgili telgrafla bilgilendirmeleri neden yalnız Şarktaki aşiretlere göndermiştir? Öncelikle bir şeyi iyi tespit…